Wystawa kotów w Europie Centralnej

        Podczas ostatniego weekendu wybrałem się na zakupy do galerii handlowej "Europa Centralna" w Gliwicach. Należę do tych mężczyzn, którzy lubią robić zakupy w dużych centrach handlowych oferujących klientom urozmaicony wybór towaru. Jednak tym razem zakupy odeszły na dalszy plan, gdyż moją całą uwagę przyciągnęła wystawa kotów, która obywała się na terenie galerii. Uwielbiam koty, czuję do nich wielki sentyment. Ucieszyłem się, że będę mógł z bliska przyjrzeć się przedstawicielom różnych kocich ras.

Popularność wystawy

        Obserwując zachowania zwiedzających wystawę, można było zauważyć, że wśród nich byli prawdziwi miłośnicy i adoratorzy kotów. Można ich było rozpoznać nie tylko po tym z jakim zainteresowaniem i uwagą przyglądają się kotom, ale również po tym jak interesujące pytania kierowali do ich właścicieli. Korzystając z okazji z dużą ciekawością słuchałem niektórych wypowiedzi posiadaczy kocich piękności. Utwierdziły mnie one w przekonaniu, że te nieduże rozmiarowo zwierzęta są bardzo inteligentne i niewątpliwie zasługują na miano prawdziwego przyjaciela człowieka. Zwiedzający wystawę mieli możliwość podziwiać zarówno popularne, jak i rzadkie kocie rasy. Wystawcy prezentowali koty norweskie, syberyjskie, bengalskie oraz brytyjskie.








Moi ulubieńcy rasy Ragdoll

        Po zwiedzaniu całej wystawy stwierdziłem, że okazy które mi najbardziej zaimponowały to koty z rasy Radgoll. To właśnie im poświęciłem najwięcej czasu i uwagi,obserwując ich zachowanie i ich reakcje na bodźce zewnętrzne. Długo nie mogłem oderwać oczu od kota o bardzo ciekawym usposobieniu, który szybko ze mną nawiązał kontakt, reagując na moją obecność i bliskość z nim. Być może kierując się swoją kocią intuicją wyczuł, że kocham koty, darzę je szczególną sympatią i z łatwością nawiązuję kontakt z nimi. Moją uwagę przyciągnął jego wygląd zewnętrzny, duże, owalne, lekko skośne oczy o wyraźnym niebieskim kolorze. Rzucał się w oczy jego długi, piękny i puszysty
ogon, oraz jedwabista, błyszcząca sierść. Koty tej rasy są bardzo spokojne i cierpliwie. Lubią pieszczoty, głaskanie i przytulanie. Wyróżnia je wysoka inteligencja. Nie są agresywne, dlatego są świetnymi kompanami dla dzieci.
Wystawa kotów, o której mowa stała się doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu dla wielu rodzin. Można było poznać wspaniałe okazy kotów wielu ras.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Opel Vectra C GTS

Ford Mustang czyli amerykański sen na polskich drogach

Nowość w świecie luksusu - Audi A8 D5