Expo Silesia Auto Moto Show 2017


        W ubiegły weekend uwaga wszystkich fanów motoryzacji skupiona była na Targach Motoryzacyjnych Auto Moto Show 2017. Była to już 12 edycja tej wielkiej imprezy, która odbyła się w dniach 16-17 września na Terenie Expo Silesia w Sosnowcu. Nie mogło mnie zabraknąć na tak prestiżowym widowisku motoryzacyjnym. 



 Auto Moto Show 2017 

        Po raz pierwszy miałem okazję uczestniczyć w takim wydarzeniu. Organizatorzy tego wielkiego święta motoryzacji zadbali o to, aby wszystkim pokazać czym motoryzacja może nas zaskoczyć.
Byłem ciekawy, czy przewodnie hasło tej wielkiej imprezy będzie adekwatne do tego co zobaczę. "Wczoraj, dziś i jutro" Rzeczywiście moja ciekawość została zaspokojona, gdyż podczas mojego dwudniowego pobytu mogłem podziwiać samochody zabytkowe, nowości na rynku, samochody premierowe.

Impreza warta uwagi!

        Już na samym wejściu zachwycił mnie widok czerwonego Lexusa LC 500, którego sercem jest 5L silnik V8 osiągający 467KM mocy i 528 Nm maksymalnego momentu obrotowego pozwalający na osiągnięcie 100km/h w czasie 4,5s. Lexus LC500 to flagowy samochód japońskiego producenta. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej. Samochód stoi na 21-calowych kołach. Producenci zastosowali zawieszenie wielowahaczowe. Lexus dostał nowy aktywny wydech dzięki któremu zyskał agresywne brzmienie. Model LC dostępny będzie w 12 różnych kolorach, w tym czerwony. Naprawdę jest to cudo stworzone, aby zachwycać
.


Na targach motoryzacyjnych Auto Moto Show 2017 obecni byli.

        Nowatorskie rozwiązania pokazała marka BMW. Duże wrażenie robiło na zwiedzających elektryczne BMW i3, nie emitujące zapachów i spalin, które energicznie i bezgłośnie wprawiane jest w ruch. Radość z jazdy gwarantuje jego zwinność i przyśpieszenie od 0 do 100km/h w 7,3s. Prędkość maksymalna BMW i3 to 150km/h. Według danych producenta samochód ma posiadać zasięg na około 150km. Ładowanie pojazdu trwa około ośmiu godzin. Pojazd ma opony w nietypowym rozmiarze 155/70 R19. Dużą radość z oglądania mieli zwiedzający, którzy zatrzymali się przy BMW serii 5. Model ma wyrażenie zaznaczony sportowy charakter, bogate wyposażenie i detale nowoczesnych technologi. 




W kręgu luksusowych aut!


        Bardzo sportowo i wyjątkowo zaprezentował się również Autoprezent.pl. Swoim luksusowym, czerwonym, lśniącym się Ferrari California zwrócił uwagę niejednego zwiedzającego. Trudno było nie przystanąć przy nim choć na chwile i zachłysnąć się tym luksusem. Wyobraźnia zwiedzających zaczęła intensywnie pracować, o czym świadczą ich komentarze, które usłyszałem. Obok stał tegoż samego wystawcy, który u mnie wywołał skojarzenia bliskie z samochodem Batmana. Było to BMW I8. Przyprawił mnie kosmiczny zawrót głowy. Pod swoją maską skrywał najnowszą technologię hybrydową. Sam byłem ciekaw jak zamykają się te skrzydlate drzwi samochodu. Ten motoryzacyjny przebój, bo tak go nazwałem, szczególnie był podziwiany przez dzieci, które przybyły na imprezę wraz z rodzicami. Dzieci, zachywcone samochodem, kojarzyły go z filmy science-fiction. Auto czaderskie!  Ja już podjąłem decyzję. Moje serce skradło luksusowe BMW i8. Zamierzam je już wkrótce osobiście przetestować na torze. Impreza wzbudziła wielkie emocje u zwiedzających. Wszyscy byli pod ogromnym wrażeniem, bogatej oferty samochodów. 



Na koniec imprezy dałem się ponieść emocjom i skusiłem się, na jazdę terenową. Niesamowite emocje i wrażenia. Trzymałem się mocno, a głowa i tak latałą mi we wszystkie strony. Gdyby pogoda dopisała to można by było to święto motoryzacji zaliczyć do wspaniałego pikniku. Organizator targów zadbał o szereg imprez towarzyszących. Przygotowano je na świeżym powietrzu, aby uatrakcyjnić imprezę. Duża atrakcją na targach Auto Moto Show 2017 cieszył się konkurs na najsilniejsze nagłośnienie w samochodzie.
Imprezę uważam za udaną.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ford Mustang czyli amerykański sen na polskich drogach

Opel Vectra C GTS

Nowość w świecie luksusu - Audi A8 D5